Weblog

/Weblog/
15 08, 2019

Wat zijn Responsive Search Ads (RSA) van Google?

2019-09-04T12:36:11+01:00

Wat zijn Responsive Search Ads en hoe zet ik deze succesvol in binnen mijn Google Ads (SEA) campagnes? Vorige zomer introduceerde Google Responsive Search Ads (RSA) en het is dus niet vreemd wanneer je hier nog onbekend mee bent. Deze Lees verder

Wat zijn Responsive Search Ads (RSA) van Google? 2019-09-04T12:36:11+01:00
15 08, 2019

Kwaliteitsscore in Google Ads

2019-08-15T11:51:45+01:00

Wat is de kwaliteitsscore? De kwaliteitsscore in Google Ads (eerder bekend als Google AdWords) geeft weer hoe het met de kwaliteit van je zoekwoorden, advertenties en bestemmingspagina’s is gesteld. Daarnaast is de kwaliteitsscore van essentieel belang in het bepalen van Lees verder

Kwaliteitsscore in Google Ads 2019-08-15T11:51:45+01:00
23 10, 2018

Google Reviews verzamelen, hoe en waarom?

2019-09-04T12:51:18+01:00

Google reviews zullen steeds belangrijker worden. Niet alleen voor de betrouwbaarheid en voor een positieve uitstraling van jouw bedrijf, maar tevens voor de online zichtbaarheid binnen de (lokale) zoekresultaten van Google. Heb jij tevreden klanten? Begin dan direct met het Lees verder

Google Reviews verzamelen, hoe en waarom? 2019-09-04T12:51:18+01:00
23 03, 2018

AdWords Brand campagne, de voordelen!

2018-04-25T09:51:03+01:00

Steeds vaker krijg ik de vraag, ‘Waarom zou je een AdWords branded campagne opzetten wanneer je toch al bovenaan de zoekmachines verschijnt als eerste zoekresultaat wanneer iemand zoekt op jouw merknaam?’ Klanten vragen zich vaak af of dit geen onnodige Lees verder

AdWords Brand campagne, de voordelen! 2018-04-25T09:51:03+01:00
16 03, 2018

Hotjar: Feedback & Analyse tool

2018-03-16T13:33:29+01:00

Veel websites hechten waarde aan bezoekers, veel bezoekers. Maar is het niet veel handiger om te kijken wat deze bezoekers daadwerkelijk doen op de website? Zorgen bezoekers ook echt voor conversie of zijn deze slechts oriënterende? Conversie optimalisatie is van Lees verder

Hotjar: Feedback & Analyse tool 2018-03-16T13:33:29+01:00
9 10, 2017

Lokale online vindbaarheid verbeteren, hoe?

2019-09-04T12:42:39+01:00

Niet alleen webshops willen goed gevonden worden, maar tegenwoordig is de trend gaande dat ook juist fysieke winkels en lokale bedrijven online beter gevonden willen worden. Logisch? Meer dan logisch. Zonder enige naamsbekendheid een restaurant beginnen of een lokaal aannemersbedrijf Lees verder

Lokale online vindbaarheid verbeteren, hoe? 2019-09-04T12:42:39+01:00
14 09, 2017

Hoe mijn Google Shopping campagne optimaliseren?

2019-09-04T12:41:57+01:00

Je bent inmiddels een Google Shopping campagne gestart, hier komen bestelling uit, maar je bent nog niet tevreden. Hoe ga je dan vervolgens te werk om het optimale resultaat uit de campagne te halen? Al die mogelijkheden en cijfertjes, waar Lees verder

Hoe mijn Google Shopping campagne optimaliseren? 2019-09-04T12:41:57+01:00
15 08, 2017

Canonical Tag, voorkom duplicate content!

2019-11-05T16:55:46+01:00

Als er iets is waar Google niet van houdt, dan is het wel duplicate content. Daarom is de Canonical Tag in het leven geroepen. Een tag die je website beschermt tegen de strafpunten van Google en die de SEO Lees verder

Canonical Tag, voorkom duplicate content! 2019-11-05T16:55:46+01:00